Dieta Kopenhaska

Dieta KopenhaskaGdy zbliża się wiosna wielu z nas zaczyna myśleć o swojej sylwetce, zrzucamy grube i ciężkie ubrania a przenosimy się na jakieś lżejsze stylizacje. Jest to także bardzo dobry czas na walkę ze zbędnymi kilogramami. Jeżeli chcemy szybko i skutecznie schudnąć to dieta Kopenhaska jest właśnie dla nas. Dieta trwa zaledwie 13 dni, w te niespełna dwa tygodnie można zrzucić nawet kilkanaście kilogramów. Na wstępie należy jednak zaznaczyć, że taka dieta nie jest dla wszystkich. Muszą z niej zrezygnować osoby starsze, kobiety w ciąży lub też osoby chore. Dieta Kopenhaska zmienia nasz metabolizm, za pomocą specjalnie dobieranych potraw nasza przemiana materii znacznie przyspiesza. Żeby osiągnąć takie efekty należy bardzo dokładnie przestrzegać wszystkich zasad. Po pierwsze nie wolno nam niczego zmieniać w proponowanym jadłospisie, po drugie rezygnujemy z używania cukru, soli a także ze słodyczy i napojów gazowanych. Dieta Kopenhaska oferuje nam dosyć skąpe menu jednak dzięki temu bardzo szybko chudniemy. Dieta nie powinna być stosowana częściej niż dwa razy w roku.

  Co może jeść matka karmiąca jadłospis