Dieta Kopenhaska

Dieta KopenhaskaGdy zbliża się wiosna wielu z nas zaczyna myśleć o swojej sylwetce, zrzucamy grube i ciężkie ubrania a przenosimy się na jakieś lżejsze stylizacje. Jest to także bardzo dobry czas na walkę ze zbędnymi kilogramami. Jeżeli chcemy szybko i skutecznie schudnąć to dieta Kopenhaska jest właśnie dla nas. Dieta trwa zaledwie 13 dni, w te niespełna dwa tygodnie można zrzucić nawet kilkanaście kilogramów. Na wstępie należy jednak zaznaczyć, że taka dieta nie jest dla wszystkich. Muszą z niej zrezygnować osoby starsze, kobiety w ciąży lub też osoby chore. Dieta Kopenhaska zmienia nasz metabolizm, za pomocą specjalnie dobieranych potraw nasza przemiana materii znacznie przyspiesza. Żeby osiągnąć takie efekty należy bardzo dokładnie przestrzegać wszystkich zasad. Po pierwsze nie wolno nam niczego zmieniać w proponowanym jadłospisie, po drugie rezygnujemy z używania cukru, soli a także ze słodyczy i napojów gazowanych. Dieta Kopenhaska oferuje nam dosyć skąpe menu jednak dzięki temu bardzo szybko chudniemy. Dieta nie powinna być stosowana częściej niż dwa razy w roku.

Comments are closed.

  • Dieta niełączenia

    Dieta niełączenia

    Wybrana przez nas dieta powinna być wieloskładnikowa i dostarczająca niezbędnych witamin. To, że chcemy schudnąć nie oznacza, że musimy się głodzić. Dobrym przykładem może być dieta niełączenia, w zasadzie powstała ona przez zupełny przypadek. Jej twórca sam cierpiał na nadwagę a do tego jeszcze dokuczała mu choroba nerek. Stosując się do kilku prostych zasad żywieniowych …»
  • Objawy grzybicy paznokci

    Objawy grzybicy paznokci

    Grzybica paznokci to w zasadzie problem dnia codziennego. Jak to rozumieć? A mianowicie tak, że choroba jest powszechnie znana. Z tym problemem boryka się coraz większa liczba ludzi – kobiet i mężczyzn. Niektórzy nawet nie zdają sobie sprawy z tego, że mają grzybicę. Pomimo iż odczuwają pewne dolegliwości, w żaden sposób nie reagują. Najwyraźniej nie …»
  • Dieta gryczana

    Dieta gryczana

    Jak wszystkim wiadomo nasz codzienny jadłospis powinien być wzbogacany różnymi składnikami odżywczymi. Musimy jeść duże ilości warzyw i roślin strączkowych, ale nie wolno nam także zapominać o kaszy gryczanej. Jest ona bardzo zdrowa i może być dodatkiem do wielu potraw. Jeśli jednak chcemy schudnąć do kasza gryczana także może nam w tym pomóc. Tak zwana …»